
Spørgsmål og Svar
-
Opdateres appen automatisk med den nye funktion for eksisterende brugere?
Ja, som eksisterende bruger vil du få opdateringen automatisk, men du vil blive bedt om at logge ud og ind i appen igen.
-
Kan kunder give feedback eller rapportere problemer med den nye funktion?
Absolut! Vi værdsætter feedback. Kunder kan give feedback, rapportere problemer eller foreslå forbedringer via appens indbyggede feedback-funktion.
-
Bliver andre funktioner i appen ændret?
Nej, alt andet fungerer som før.
-
Hvorfor skal jeg betale via INGO-appen og ikke bare bruge almindelig mobilbetaling som Apple Pay/Google Pay?
Når du betaler via INGO-appen, håndteres hele transaktionen direkte i appen, og du skal ikke foretage dig noget ved betalingsautomaten på stationen.
-
Mit kort er allerede tilføjet – hvorfor skal jeg lægge det ind igen under "Betal med appen"?
Det er et krav via MitID at godkende aktiveringen af mobilbetaling. Når du tilføjer dit kredit-/betalingskort under "Betal med appen", skal du godkende en transaktion på 0 kr med MitID. Herefter vil betaling via appen fungere. Der trækkes ikke penge ved denne godkendelse.
-
Hvorfor skal jeg godkende en transaktion med MitID, når jeg tilføjer mit kort under "Betal med appen"? Trækkes der penge?
Det er nødvendigt at godkende med MitID for at kunne bruge mobilbetaling. Du godkender en transaktion på 0 kr – der trækkes ikke penge fra din konto. Der trækkes kun penge fra kontoen, når du foretager et køb via appen på stationen.
-
Jeg har et INGO-kort og vil bruge det til mobilbetaling – hvorfor virker det ikke?
I øjeblikket understøttes kun VISA og MasterCard. Vi håber at kunne tilbyde det til INGO-kort kunder i fremtiden.
-
Jeg har et American Express og vil bruge det til mobilbetaling – hvorfor virker det ikke?
I øjeblikket understøttes kun VISA og MasterCard til denne funktion.
-
Kan jeg betale med INGO-appen på stationer både i Sverige og Danmark?
Ja, det fungerer på tværs af landegrænserne.