Spørgsmål og svar

Hos INGO er vi altid klar til at hjælpe vores kunder. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål vi modtager. Benyt søgefunktionen, eller tryk på den kategori, som passer bedst på dit spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du se vores kontaktoplysninger nederst på denne side.

FAQ

Betalingsservice og PDF på E-mail​

Her finder du oplysninger om, betalingsservice + PDF på E-mail​

Jeg ved, at jeg har gratis liter tilbage. Hvordan kan jeg se, hvor mange jeg har? ​

Indenfor 48 timer efter konkurrencen, vises dine gratis liter i appen og kan bruges som betaling ved tankning.​

Jeg har fået tilbud fra andre selskaber. Hvorfor skal jeg fortsat tanke hos INGO?​

Vi tilbyder altid en af de laveste priser på markedet, uden komplicerede rabatter eller bonus. Kunderne kan altid stole på, at prisen gælder for alle

Mit kort virker ikke. Hvad skyldes det?​

Oplysninger om, hvad du skal gøre, når dit kort ikke fungerer på stationen, finder du her​

Hvad gør jeg, hvis noget af jeres tekniske udstyr ikke fungerer?​

Vi er glade for at få oplysninger, som kan hjælpe os til at sikre at vores udstyr fungerer optimalt.

Betalingsmåde – Betalingsservice​

Betalingen sker via betalingsservice. Denne betalingsform er gebyrfri.

Hvor længe kan jeg gemme mine gratis liter?​

Du kan gemme dine gratis liter i 2 år.​

Hvorfor er INGOs pris nogle gange på samme niveau som konkurrenternes?​

Konkurrencen er blevet intensiveret og det kan opstå lokale priskrige. Læs mere her

Kan jeg ændre eller bestille en ny kode til mit INGO kort?​

Du kan nemt ændre din kode på vores INGO-stationer eller i INGO-appen. ​

Hvad gør jeg for at komme i kontakt med kundeservice hvis jeg er i bilvasken?

Telefonnummeret til kundeservice finder du på indersiden af udkørselsporten inde i vaskehallen.

Betalingsmåde – Indbetalingskort​

Fakturaen sendes med posten, der pålægges et gebyr på kr. 19 pr. faktura. ​

Hvor vises ugens brændstofvinder?​

Ugens vinder offentliggøres på vores hjemmeside ingoapp.com hver uge.

Jeg passerede i dag en konkurrent til INGO, som havde en billigere pris på skiltet? ​

Vores mål er altid at tilbyde en lav og fair pris til alle kunder. Hvis du vil give os nogle yderligere oplysninger, kan vi undersøge det nærmere.​

Hvor kan jeg bruge mit INGO kort?​

INGO kortet kan bruges på alle INGO, Circle K og 1-2-3 stationer i Danmark, Sverige og Norge.​

Jeg vil lave en reklamation angående bilvasken. Hvordan gør jeg? ​

Hvis du vil lave en reklamation vedrørende bilvasken bedes du at udfylde en formular på vores hjemmesdide eller kontakt kundeservice via telefon.

Fakturakopi​

Hvis du har har behov for en faktura kopi og har Ingo appen, kan du logge in og finde din faktura og hente den i pdf-format.

Hvorfor har I ikke mobilbetaling i INGO-appen?​

Naturligvis kigger vi også på denne mulighed. Vores målsætning er at kunne tilbyde denne tjeneste, men det er pt. ikke muligt.​

Jeg besøgte en af jeres stationer for nylig og så, at der ikke var engangshandsker på stationen?​

Det er vi kede af, der skal være engangshandsker på vores stationer. Kontakt vores kundeservice, så ordner vi det.​

Hvordan opsiger jeg en konto hos INGO? ​

Her finder du oplysninger om, hvordan du afslutter din INGO-konto.​

Hvor skal jeg henvende mig angående en reklamation, hvor jeg har brugt mit INGO kort på en Circle K station?​

Hvis du har brugt dit INGO kort på en Circle K station, bedes du kontakte Circle K kundeservice. ​

Kan jeg selv vælge betalingsdatoen og forfaldsdag?​

Nej det er desværre ikke muligt. I INGO appen og på https://www.ingo.dk/vores-kort/fakturering kan du finde datoerne for hvornår fakturaen opgøres. ​

Får jeg et spilforsøg i appen når jeg vasker min bil på en INGO CARWASH i Sverige og Danmark?

Ja, alle transaktioner på en INGO-station giver dig et spilforsøg

Forslag til ny INGO station​

Kontakt os, så ser vi på dit forslag.​

Kan jeg få mere end et kort til min konto?​

Det er muligt at have flere kort på den samme konto. Her kan du læse mere.

Der er en fejl på min faktura, hvad gør jeg?​

Hvis du vil lave en reklamation vedrørende din faktura bedes du at udfylde en formular på vores hjemmesdide så undersøger vi sagen.

Kan I ændre min aftale med Betalingsservice? ​

Det er desværre ikke muligt. Du kan ændre din BS aftale i din Netbank eller kontakt din bank.

Kan jeg tilknytte mit Circle K kort til INGO appen?​

Nej, det er ikke muligt at tilknytte Circle K kort til INGO appen, men INGO kort og alle bankkort kan benyttes.​

Har I videoovervågning på alle stationer?​

Ja, vi har videoovervågning på de fleste af vores stationer​

Hvilke betalingskort kan jeg betale med på INGO?​

Her kan du læse mere om hvilke betalingskort du kan betale med.

Hvorfor skal jeg tilkoble mit betalingskort (INGO kort / bankkort) til INGO-appen? ​

Læs mere om fordelene for dig, der tilkobler kortet/kortene til INGO-appen

Jeg har skiftet bank. Kan I ændre mine bankoplysninger?​

Det kan vi desværre ikke, du skal rette henvendelse til din bank.​

Hvad er anledningen til, at INGO indgår i den juridiske enhed Circle K Danmark A/S?​

INGO har siden 2008 indgået i den samme juridiske enhed, som Circle K Danmark A/S.

Hvordan finder jeg en INGO station med CARWASH?​

Du finder vores stationer med CARWASH på vores hjemmeside. Læs mere her.

Jeg har tastet forkert kode. Hvad gør jeg?​

Dit kort vil åbne automatisk førstkommende hverdag. Har du glemt din kode? Læs mere her.​

Hvordan registrerer jeg mig for at få adgang til spilfunktionen, hvor jeg kan vinde gratis liter?​

Du kan registrere dig via INGO-appen, på vores hjemmeside eller direkte på skærmen/displayet på stationen.

Min faktura er forkert. Hvad gør jeg?​

Kontakt os, hvis din faktura er forkert.

INGO samarbejder med organisationen Julemærkefonden, er det korrekt?​

Ja, vi har en tydelig strategi med at fokusere sponsorater på børn og unge, som befinder sig i en risiko situation.

Er det ikke en risiko for mig at blive sidende i bilen, mens den bliver vasket?​

Du kan blive siddende i bilen på de fleste af vores bilvasker, følg de anvisninger som er placeret ved betalingsterminalen.

Hvilke betalingsformer findes der for INGO kortet?​

Du kan gratis betale via Betalingsservice eller få tilsendt fakturaen på mail. Du kan også vælge at få fakturaen sendt med posten, dette koster 19 kr.

Hvordan anvender jeg de gratis liter, som jeg har i min app?​

De gratis liter, der er synlige i appen, kan bruges på en INGO station med det kort, du har tilsluttet til appen.

Hvor finder jeg "Mine sider" på ingo.dk? ​

Mine sider på ingo.dk er flyttet til INGO appen. Læs mere her.​

Hvordan får jeg hjælp, når kundeservice er lukket?​

Vores kundeservice leverer personlig service mellem 8:00-16:00 på hverdage.

Jeg vil ikke blive siddende i bilen mens den bliver vasket, kan jeg fortsat vaske bilen som hidtil? ​

Selvfølgelig, som kunde hos os, vælger du selv om du vil blive siddende i bilen eller vente udenfor mens bilen vaskes​

Hvordan undgår jeg fakturagebyr?​

For at undgå fakturagebyr har du to muligheder. Du kan få tilsendt din faktura på mail, eller tilmelde din konto til BS.

Skal jeg tanke et bestemt antal liter brændstof for at få nye spilforsøg?​

En transaktion (en tankning eller bilvask) giver dig 10 spilforsøg/døgn. Du kan max optjene 10 spilforsøg pr. døgn.​

Hvordan får jeg en kvittering? ​

Efter tankning, tryk på kvitteringsknappen og vælg hvilken pumpe du vil have kvittering fra.

Hvordan ansøger jeg om et INGO-kort?​

Her finder du oplysninger om, hvordan du ansøger om et INGO-kort.​

Hvorfor er der reserveret et beløb på min konto i forbindelse med tankning?

Når du tanker med et debet kort eller et udenlandsk vil der forud for en tankning blive reserveret et beløb på kr. 600,00 DKK.

Kan jeg sidde i bilen og høre radio mens bilen bliver vasket?​

Motoren skal altid være slukket under vasken, men du kan sætte tændingen til og høre radio.​

PDF faktura på e-mail​

Her finder du oplysninger om, PDF faktura på E-mail​

Jeg har vundet gratis liter. Hvor lang tid tager det, før de vises i min app?​

Indenfor 48 timer efter konkurrencen, vises dine gratis liter i appen og kan bruges som betaling ved tankning.​

Hvilke produkter sælger INGO? ​

Du kan købe benzin 95 med 10% bioethanol samt diesel med 7% bioethanol. På udvalgte INGO stationer finns benzin 98 E5 og UPGRADE 95.

Jeg har mistet mit kort. Hvad gør jeg?​

Spærre dit kort med det samme i henhold til instruktionerne for den type kort, du har. ​

Jeg har mistet penge på en station, hvad gør jeg?​

Hvis du har mistet penge på en station kan vi sagtens finde det frem i systemet, så du kan få dine penge tilbage. Læs mere her​

Kontakt kundeservice

Kundeservice
Åbent hverdage kl. 8:00-16:00
Telefonnummer 80 20 80 88

Du kan bruge selvbetjeningen via INGO-appen eller logge ind via ingo.dk

INGO, Circle K Danmark A/S
Postboks 139, 0900 København C
CVR nummer 28142412
Giro 832 99207.
Bankkonto reg.nr. 2149 kontonummer 4388681050