Spørgsmål og svar
Hos INGO er vi altid klar til at hjælpe vores kunder. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål vi modtager. Benyt søgefunktionen, eller tryk på den kategori, som passer bedst på dit spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du se vores kontaktoplysninger nederst på denne side.
Kontakt kundeservice
Telefonnummer 80 20 80 88
Åbent hverdage kl. 8:00-16:00
INGO, Circle K Danmark A/S
Postboks 139, 0900 København C
CVR nummer 28142412
Giro 832 99207.
Bankkonto reg.nr. 2149 kontonummer 4388681050
FAQ
-
Mit kort afventer aktivering på appen. Hvordan aktiverer jeg det?
-
Mit kort virker ikke. Hvad skyldes det?
-
Kan jeg ændre eller bestille en ny kode til mit INGO kort?
-
Jeg har mistet penge på en station, hvad gør jeg?
-
Jeg har mistet mit kort. Hvad gør jeg?
-
Hvilke betalingskort kan jeg betale med på INGO?
-
Hvordan anvender jeg de gratis liter, som jeg har i min app?
-
Hvordan får jeg hjælp, når kundeservice er lukket?
-
Kan jeg få mere end et kort til min konto?
-
Hvorfor registreres min tankning ikke, når jeg bipper mobilen?
-
Hvorfor er der reserveret et beløb på min konto i forbindelse med tankning?
-
Hvorfor skal jeg tilkoble mit betalingskort (INGO kort / bankkort) til INGO-appen?
-
Hvor kan jeg bruge mit INGO kort?
-
Hvordan ansøger jeg om et INGO-kort?
-
Betalingsmåde – Betalingsservice
-
Hvordan henter jeg INGO-appen og registrerer mig?
-
Jeg har tastet forkert kode. Hvad gør jeg?
-
Hvordan opsiger jeg en konto hos INGO?
-
Hvordan kan jeg vinde i spillene?
-
Kan jeg selv vælge betalingsdatoen og forfaldsdag?