Image
INGO station

Kundeservice

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Spørgsmål og svar

Hos INGO er vi altid klar til at hjælpe vores kunder. Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål vi modtager. Benyt søgefunktionen, eller tryk på den kategori, som passer bedst på dit spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du se vores kontaktoplysninger nederst på denne side.

Kontakt kundeservice

Telefonnummer 80 20 80 88
Åbent hverdage kl. 8:00-16:00

INGO, Circle K Danmark A/S
Postboks 139, 0900 København C
CVR nummer 28142412
Giro 832 99207.
Bankkonto reg.nr. 2149 kontonummer 4388681050

FAQ

  • Mit kort afventer aktivering på appen. Hvordan aktiverer jeg det?
  • Hvordan anvender jeg de gratis liter, som jeg har i min app?​
  • Mit kort virker ikke. Hvad skyldes det?​
  • Kan jeg ændre eller bestille en ny kode til mit INGO kort?​
  • Hvordan henter jeg INGO-appen og registrerer mig?
  • Hvilke betalingskort kan jeg betale med på INGO?​
  • Hvordan kan jeg vinde i spillene?
  • Betalingsmåde – Betalingsservice​
  • Jeg har mistet penge på en station, hvad gør jeg?​
  • Jeg har mistet mit kort. Hvad gør jeg?​
  • Hvor kan jeg bruge mit INGO kort?​
  • Hvorfor er der reserveret et beløb på min konto i forbindelse med tankning?
  • Hvordan får jeg hjælp, når kundeservice er lukket?​
  • Hvordan ansøger jeg om et INGO-kort?​
  • Betalingsservice og PDF på E-mail​
  • Hvordan får jeg en kvittering? ​
  • Der er en fejl på min faktura, hvad gør jeg?​
  • Hvor længe kan jeg gemme mine gratis liter?​
  • Får jeg et spilforsøg i appen når jeg vasker min bil på en INGO CARWASH i Sverige og Danmark?
  • Betalingsmåde – Indbetalingskort​